rozmnarzanie

mylondon
Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: RYBY czyszczace
Ale jak podpływa to może wyskoczyć . To że twój nie podpływa do powierzchni to znaczy że masz dużo tlenu przy podłożu. Niezbyt znam się na kiryskach więc możecie mi opisać jak choduje się kiryska spiżowego ? Wymagania , rozmnarzanie , specjalne potrzeby .
Źródło: forum.e-akwarystyka.pl/viewtopic.php?t=589



Temat: Skawiński się wycofał
...ma wspólnego z projektem Ałusia? Ano to, że Ałuś podszedł do tego jak Aleksander Wielki do węzła gordyjskiego. Aleksander go przeciął a Ałuś położył na mapę linijkę i wyszło mu to co wyszło. I to nawet nie byłoby takie głupie, gdyby cały tunel nigdzie poza wlotem i wylotem nie wychodził na powierzchnię. Ale to nie wchodzi w rachubę, koszt astronomiczny (no i w dodatku "wszechistoty" by udowodniły, że to by fatalnie zadziałało na rozmnarzanie się cietrzewi nie mówiąc już o kompletnej zagładzie mrówek). Ałuś zapomniał jeszcze o jednym - droga poprowadzona dnem Cichej jest nie do utrzymania w okresie zimowym. No, Boże drogi, facet nie musi się znać na wszystkim - w końcu nie jest Lucyną i go Bruksela nie kształci w sposób permanentny. Ale Ałuś już to zrozumiał - była z nim niedawno rozmowa w GW - facet robi ośrodek narciarski niedaleko Krakowa, z wszystkimi...
Źródło: 321gory.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=7721


Temat: [25L] Nowe wcielenie by Quistro
Stał się o wiele bardziej ruchliwy i kolrowy. To prawda. Czy ja mogłabym wpuścić jeszcze jedną ampularię do akwa? Nie będzie za dużo? [ Dodano: 30 Kwiecień 09, 23:17 ] Witam. Nie jest to kolejna aktualka, a czy kolwiek po podmianie wody troche przesadziłam rośliny. Nie widać tego za bardzo. Mam problem z małymi ślimakami. Wiecie jak zatrzymać ich rozmnarzanie? Prosze o pomoc. Zdjęcia akwa: Mój rysunek Edwarda : Pozdrawiam. Miłego 'długiego' weekendu majowego.
Źródło: aquaforum.pl/viewtopic.php?t=16863


Temat: Kute tłoki w mk1 1.6
1) 2x seryjny weber 32/34 (spalanie nie bedzie powalalo z nog) czy ja dobrze widzę - dwa seryjne webery ? co to ma na celu i jak zamierzasz stroić ? Kombinowałęm sporo z zasilaniem w mk1 ( były różne większe pojedyncze gaźniki , były podwójne keihiny , monowtrysk z opla i wielopunkt ) ale nie poszedłem w rozmnarzanie seryjnego gaźnika ( myślałem że to trochę wywarzanie otwartych drzwi skoro można dostać gaźniki przystosowane do pracy równoległej ) ale morze się mylę ( w końcu była by to najtańsza opcja na zozmnorzenie gaźników )
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=23207


Temat: Graptemys- pytanie o romnażanie
1. W takim, w jakim będą dojżałe płciowo - a to cecha osobnicza, więc ciężko powiedzieć 2. W zoologicznych można nabyć różne podgatunki żółwia ostrogrzbietego, i nie świadczy o tym tylko plamka za okiem (może być taka sama u różnych podgatunków). Teoretycznie rozmnarzanie między podgatunkami może się wydarzyć, jednak jest na to mała szansa. 3. Jeśli chodzi o czas, będzie on z pewnością podobny jak u innych gatunków (np Trachemys) ale trzeba wziąć też poprawkę na to, że każde jajo może mieć troche inny czas inkubacji. Temperatura wydaje mi się 28-30* ale lepiej niehc wypowie się np Marioh 4. Tak, od pewnego wieku - tzn kiedy już podrosną i nabędą sporej odporności. Jednak do całorocznego...
Źródło: zolwie.net/forum/viewtopic.php?t=2585


Temat: Obsada do 45l akwarium
Mam akwarium45 litrowe i chcialbym go zarybic . bardzo zalezy mi na pielegniczkach ramireza i molinezjach ostroustych. jednakze nie chcialbym miec rzadnych kirysków ani ochotek ani nic w tym stylu. Błagam doradzcie szybko Ps. Czy rozmnarzanie pary pielegniczek ramireza w 25l akwarium to dobry pomysł
Źródło: aquaforum.pl/viewtopic.php?t=5701


Temat: [Przeniesiony]Dobry czy zły
...to tylko normalna czesc zycia. Pozatym nie wiesz co zwierzta widza a czego nie widza co czuja co mysla co kolwiek. Ludzie tez sa zwierzetami (chociaz walolabym okreslenia maszynami tak jak kazdy inny organizm : >). No wlasnie cos jest dobre bo przynosi korzysc ogolowi a cos jest zle bo przynosi starty. Ale! Czy to znaczy ze zawsze jest tak samo. NIE. Bo dobre moze byc np. uregulowanie populacji poprzez zmniejsze jej liczebnosci o np 30%. A złe moze byc coraz szybsze rozmnarzanie sie. Wciaz uwazam, ze nie ma uniwersalnego okreslenia co jest dobre a co jest złe. Wiec nie staje po zadnej ze stron. To co ty uwazasz za zle, reszta moze uznac za dobre. Czyli to oznacza ze jestes zly, bo wiekszaosc tak uznala (nie zgadasz sie z ich pogladem). To ze ty myslisz inaczej nie ma znaczenia. poza tym Iniside, zobacz, człowiek potrafi robić różne rzeczy z tzw dobroci serca, bezinteresownie, np. komuś pomagać, nie oczekując...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=439020


Temat: ROZMNAŻANIE-krewetki
Mam 30 krewetek red cherry w 2 zbiornikach i 2 ślimaki ampularia. Może wiecie jak stwożyć im dobre warunki i ZATRZYMAĆ ich rozmnarzanie - niedługo ich będzie plaga - małych krewetek jest z 400 a ślimaki po raz 4 złożyły jajeczka i z tego wszystkiego mam znowu sytuacje beztlenową, pomóżcie mi to zatrzymać!!!
Źródło: forum.e-akwarystyka.pl/viewtopic.php?t=2387


Temat: krewetki
malzonka, gratuluje, ingerowalas jakos w rozmnarzanie?teraz plywa u mnie samotna ammano, dolaczy do niej 5 tygrysich , prawdopodobnie
Źródło: apisto.pl/fa/viewtopic.php?t=2950


Temat: Smutna prawda o pseudohodowlach...
Wiem, ze psy bez rodowodu + rozmnarzanie na potęge + złe warunki to FABRYKA, ale sie poddaje. Moje argumenty są za słabe do tego. Dobrze, ze sie tutaj zarejestrowałam
Źródło: fundacja-ast.pl/forum/viewtopic.php?t=105


Temat:
Życzę powodzenia w dalszej opiece nad rodzinką, co do zabiegów to jestem zagorzałym przeciwnikiem jak królik jest jeden to po co go kaleczyć. No w przypadku gdy jest takie zalecenie medyczne to co innego. dzieki KazioR bede sie starala ze wszystkich sil by byly zadowolone i szczesliwe! jesli maluch bedzie samiczka to zabiegi nie beda konieczne no a jesli to facet no to jednak bedzie trzeba zrobic kastracje bo rozmnarzanie sie mamy z potomstwem wszyscy wiemy czym grozi p.s KazioRku wrzuc mi prosze jakies zdjecie na emblemat bo sobie nie radze
Źródło: krliki.fora.pl/a/a,1411.html


Temat: Kwa Kwa Kacze imperium
Kwa Kwa jest wieloosobową grą internetową, w całości opartą na przeglądarce, co oznacza, że do zabawy nie potrzebujesz ściągać żadnego dodatkowego oprogramowania. W grze tej wcielasz się w hodowcę kaczek, którego zadaniem jest rozwijanie swojego Kaczego Imperium poprzez ich rozmnarzanie, sprzedawanie, rozbudowę farmy i odkrywanie nowych technologii ułatwiających hodowlę. strona gra jest w wersji beta, czesc rzeczy nie dziala, czesc bedzie dzialac za jakis czas milego zarabiania
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=221189


Temat: Bestiariusz, czyli co wyskakuje zza rogu...
Hop, hop kop. Wpadlem ostatnio na moim zdaniem dosc ciekawy pomysl. Jak Wy w waszych swiatach przedstawiacie powiedzmy rozmnarzanie goblinow??? Czy wsrod goblinow sa samice i jak sa traktowane? A moze szaman to kobieta i kazdy goblin chce go/ja wykorzystac? No wiecie ma dlugie wlosy.. naszyjnik z czaszka, i ma taka fajna laskę... Nie wiem jak Wy ale mnie takie rozwiazania nie satysfakcjonuja. Czytalem niedawno o goblinach nocy ze sa to najstraszniejsze gobliny, postanowilem sobie, ze w moim swiecie to beda goblinskie samice, niebieskawy odcien skory i odrobine nizsze od tego...
Źródło: forum.elx.pl/viewtopic.php?t=43208


Temat: Ryby a pH wody...
I wiekszość rybek ma takie granice pH : 6,3 - 7,8.pH bardzo się liczy jeśli chodzi o rozmnarzanie ale i tak jest bardzo ważne . Wapno podnosi pH np. dwutlenek węgla obniża, muszle również mają zwyczaj podnoszenia pH przeprowadż test octowy ( wylej na np. skałkę łyżeczkę octu a jećli będzie się pienić i syczeć to znaczy że to np. skałka wapienna. mam nadzieję ze choć troche pomogłam ? [ Dodano: 2007-03-12, 16:50 ]
Źródło: forum.e-akwarystyka.pl/viewtopic.php?t=66


Temat:
...Niech poprostu przy 100 zielarki z jednego "mokrego" wychodzi 10 wlasciwych i luzior Niech exp nozyk zmniejsza czestotliwosc wyskakiwania potworow i zwieksza troche wydobycie A nie ma tyle zielazy, bo to jeszcze abrdziej czasochlonne i mniej oplacalne niz na 95... Przywrocic stara zielarke i szafa gra, tralala... ps. nie mowiecie tylko ze na 95 byla masa ziol bo zielarka byla zje**na, bylo tak przez przenoszenie stufu i rozmnarzanie ziolek...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1207.html


Temat:
nie miałąm jeszcze tego tematu xD...ja rozmnarzanie mam za miesiąc xD ...no weź urazisz dumę Madusia xDD..przecież to jest dowódca xD...siłę i wytrzymałość jakąś musi mieć xDD... (przypomniało mi się to o liderze akatsuki i o dziecku xDD...dla lidera nic nie jest niemożliwe xD..nawet rodzenie dzieci xDD)
Źródło: mrocznekoty.fora.pl/a/a,56.html


Temat: Kuracja aminokwasami
Na cpnhelp.org ukazal sie niezwykle interesujacy artykul. Jego teza jest to iz aminowkasy hamuja rozmnarzanie sie chlamydii i suplementacja kwasami moze znacznie skrocic czas leczenia abx. Ponizej link. http://opus.kobv.de/tuber...mann_joscha.pdf Chyba sprobuje. Nawet jak chlamydii nie wybija to miesnie beda ladniej rosly po pomkach
Źródło: forum.chlamydioza.pl/viewtopic.php?t=305


Temat: Biedna samiczka
nie koniecznie albo rozmnarzanie w rodzinie , albo wylew.Przy rozmnarzaniu w rodzinie jest to możliwe.Jeśli to pierwszy poród a była to zaawansowan ciążą to mogło ją to wycięczyć .Pisz co się dzieje z małymi dnia Czw 20:10, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Źródło: gupikicom.fora.pl/a/a,66.html


Temat: Skojarzenia
rozmnarzanie->potomstwo xD
Źródło: zamekrpg.fora.pl/a/a,99.html


Temat: ghotic 2?????/
...grac w taka gierke z kodami. Ale znam takiego co rabał z kodami np. na kase. Ja wiedynce zatłukłem kowal a on miał nieograniczona liczbe zelaza nie wiem jak i nie wiem czemu ale miał i w ten sposób całkiem przypadkowo stałem sie nieprzyzwoicie bogaty (kasa przestała grac role) bo podchodziłem do trupa i brałem rurki które sie nie konczyły i płaciłem nimi za wszystko. Troche głupio ale nie wiem czy to było zamierzenie gry czy jakis burak w grze jak naprzykład rozmnarzanie kasy w Diablo jedynce. Pozdro Ps. ogóle co to za przyjemnosc być kodziarzem.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=23814


Temat: Największy sekret.
Każdy wie, że Link jest gejem... Może chodzi o jakąś ukrytą miejscówkę, albo celowo zamieszczony przez Ninny bug. Nic innego do głowy nmi nie przychodzi... Jeśli miałbym sprawnego GeForce`a save`a to możebym czegoś poszukał(choć i tak bym nie znalazł poza bugami typu" rozmnarzanie konia:P) i patrzenie przez ściany:P Może jacyś psychopatyczni fanboye coś znajdą... Ja do takich nie należę PS: Może to jednak jakiś item:) EDIT: Na coś z fabułą bym nie liczył(to tyczyłoby się całej serii)
Źródło: zelda.gry-online.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=242


Temat: : A.T.A.K.
...który chciał Ją zabić przygarneła poprawka Elen chciała Ciebie zabić nie mnie^^ Zegis Black Priest napisał/a: Zróbmy tak: Jeśli ustalimy że nie jesteś biologiczną to uznam Cię... Jeśli chcesz być biologiczną to... nie, ponieważ to zaprzeczy mojemu nickowi :P hmm... Ayako zawsze może być córką Atisa... Zegis Black Priest napisał/a: Czy wampiry mogą rozwijać się bezpłuciowo? Chyba chodzi o rozmnarzanie?^^''
Źródło: forum.tanuki.pl/viewtopic.php?t=908


Temat: Pigułki i ich świat
Ludzie powstają dzięki ludziom. Ludzie nie powstali dzięki ludziom, tylko w zależności od wiary od małpy czy też od Boga. Zależy jeszcze jak ty rozumujesz - rozmnarzanie = wytwarzanie? Hm... I raz jeszcze widać jak Tequilla czyta moje posty :lol: Pisałem Ci, że Ja nie pisze o aspirynie. Czy według ciebie, gdy pisze lek od bólu głowy muszę mieć na myśli aspirynę? Mylisz się. terapię hormonalną nie trzeba ciągnąć całe, życie. (...)Po zakończeniu terapii kobieta nie musi już brać leków. Nie zgadzam się. I nie uważam, ze ta kwestia ma cokolwiek wspólnego z lekcjami biologii. Cały...
Źródło: antidotum.org/index.php?showtopic=2143


Temat: moje pierwsze larwy
no właśnie sie stało jak powiedziałeś po larwach nie ma juz ani śladu a ja nie jestem przygotowany jeszcze na rozmnarzanie POZDROWIONKA
Źródło: discusforum.pl/viewtopic.php?t=624


Temat: Gutek.
Ponoć 6 miesięcy to dobry okres do rozmnarzania. Wejdź w rozmnarzanie i daj mi trochę rad.
Źródło: swinkimorskie.org/sforum/viewtopic.php?t=5000


Temat: Shih tzu Moniki733
...rodowodu sa po sterylkach więc Twoje żałosne insynuacje są totalnie bezpodstawne !! Mieszkać będą u mnie do końca swoich dni bo nigdy bym się ich nie pozyła !!! Informacje o mojej niewiedzy na dobrą sprawę mogły by wcześniej zniknąć , gdybym miała złe intencje i coś do ukrycia. Jeśli jeszcze troszkę poszpiegujesz znajdziesz na tym forum inne moje posty w których WYRAŹNIE wyjaśniam jak to było ze mną, dlaczego tyle razy innym tłumaczę że rozmnarzanie piesków BEZ R jest nie właściwe. Nigdy nie wykasowywałam tych informacji aby inni na moim przykładzie mogli się czegoś nauczyć i zobaczyć że na zmiany DOBRE ZMIANY niegdy nie jest za puźno ! Od kiedy mam wiedzę na temat R=R i pieski R nie doszukasz się u mnie żadnych uchybień w kwesti regulaminu ZK, gdyż postanowiłam sobie przestrzegać go w każdym podpunkcie !! Zdaje sobie sprawę że teraz to wszystko będzie przedstawiane...
Źródło: e-psy.pl/viewtopic.php?t=4298


Temat: pszczoły.irs.pl
EmilM gratuluje tej strony bardzo dużo ciekawych jest na twojej stronie. Mnie zaciekawiło sadzenie akacji. Jej rozmnarzanie z nasion. Wogule bardzo ciekawych dużo wiadomisci. Gratulujie. Pozdrawiam miły_marian
Źródło: pszczoly.fora.pl/a/a,38.html


Temat: co potrzeba, aby mieczyk się rozmnożył
mam 3 akwa 2 do chodowi narybku i 1 60l ogulne a wnim 3x mieczyki 3x danio pręgowane 3x kirysek spiżowy 4x gupik Chciał bym rozmnożyć mieczyki, rozmnarzanie gupików i dani mi się już znudziło. Mam ok. 170 sztuk narybku gupika i niestety tylko 2 sztuki dani. Kilka razy odsadzałem samicę i nic. Niewiem dlaczego ponieważ karmiłem ją 3x dziennie, woda miała zawsze 26 stopni, w akwarium było dużo zakamarków i roślin. Czekam na wasze porady! NARA! [/i]
Źródło: aquaforum.pl/viewtopic.php?t=5745


Temat: Skojażeniówka
rozmnarzanie
Źródło: galaxyots.fora.pl/a/a,161.html


Temat: Jakie macie zwierzęta?
A pochodzenie od rasowych rodziców nie wystarczy, żeby nazwać psa rasowym. Dlatego szczeniaki bez rodowodu to praktycznie kundelki. Ich jest tak dużo w schroniskach( ), że ich rozmnarzanie jest bezsensem.
Źródło: zolwie.net/forum/viewtopic.php?t=3182


Temat: Farma
Rozmnarzanie sie zwierzat na wyspie?
Źródło: zagubieni.pl/forum/viewtopic.php?t=1887


Temat:
Podzielam zdanie Veroniq i Nongie! Tez mieszkam na wsi, moje koty naturalnie wychodza kiedy chca i chodza gdzie chca - maja swoje terytorium, ktorego strzega. Sa zdrowe, szczepione, odrobaczane i kastrowane. Codziennie wiernie wracaja do cieplego domu i naszych lozek oraz dobrego jedzenia. Widze natomiast naokolo kocia biede, rozmnarzanie bez sensu, "likwidowanie" kociat itp, itd. Nikt nawet nie pomysli o sterylizacji czy kastracji (glownie jednak o sterylizacje kotek tu chodzi!). To wciaz sredniowieczna mentalnosc wiekszosci ludzi na wsi: "kot jest po to, by myszy lowic i tak sie samemu wyzywic". Niestety - jeszcze dlugo, dlugo przyjdzie nam zyc w takiej rzeczywistosci. I racje ma Veroniq piszac, ze Sylwinciak dlugo szukalaby na Stajence potencjalnych...
Źródło: stajenka.fora.pl/a/a,2222.html


Temat: Jezioro
-Tak... Wyjmuje pare dyskietek. -No to ci objaśnie. Na pierwszej dyskietce są dane roztworu przyciagające wirus w okolice żołądka... trzeba podawać doustnie. Na drugiej są dane roztworu które zatrzymują zgromadzone wirusy... kolejna dyskietka to dane o roztworze zabijające je... a 4 to o sybstancji która hamuje rozwój wirusa i jego dalsze rozmnarzanie sie po organiźmie... to dozylnie. Jagbyś sie pogubił, masz tutaj dyskietke z tym co powiedziałam... nic ci nie jest? Zapytała.
Źródło: mmzerog.fora.pl/a/a,60.html


Temat: Sprawa Serwera.
...i AFAIR zawsze mam maksymalne transfery jesli tylko serwer po drugiej stroniena to pozwala. Reasumujac - jakosc wyjsc na swiat moim zdaniem jest bardzo dobra (na tyle dobra ze gram na swietnych pingach, bez lossow i choke'ow) i bez problemu pozwala na zaczepienie serwera poza granicami. Wieksze problemy przewiduje zmagajac sie z popieprzona struktura Polskich lacz gdzie standardem jest stawianie serwerow w kilkukrotnie zagniezdzonych podsieciach i codowne rozmnarzanie megabitow przez providerow (w koncu w Polsce nikt nie placi za CIRa). Sam opisywales sytuacje Cyfronetu a zaloze sie ze dowolnie losowo wybrany serwer w powiedzmy Szwecji chodzilby lepiej. Zwazywszy na realia - cene lacz i jakos polaczenia z Polska (Telia) najlepiej byloby zlokalizowac serwer w Szwecji lub krajach sasiednich. Jesli do kosmicznie niskich cen doliczyc liberalne prawo, slabe kontakty "sluzb" mogace utrudnic ew....
Źródło: genesis.net.pl/index.php?showtopic=31319


Temat: POMOC PRZY KRYCIU. INSEMINACJA.
Jak mozna dac 3 razy kryc? O co tu chodzi ? Kochacie swoje psy?Jak masz troche pojecia to nie potrzebujez srodkow do celu.Ja sie czasami zalamuje jak to wszystko czytam.Hodowla czy rozmnarzanie?
Źródło: e-psy.pl/viewtopic.php?t=600


Temat: : Idzie Nowe - czyli elfy i bagnety
...wymyślenie karabinu jest trudne, ale wykonanie go już nie tak bardzo. Owszem walczyć się nauczyć trudno, ale strzelać nie aż tak. A ani XIX wieczne armie, ani zakłady przemysłowe szczególnie wykwalifikowanego personelu nie zatrudniały. Odwrotnie: ilość przechodziła w jakość... Na polu walki zatriumfowałyby więc Gobliny! Gobliny są małe, głupie, tchurzliwe, słabe i okrutne. Jedyne, co tak naprawdę dobrze im wychodzi to rozmnarzanie się. Jeść dużo nie muszą i zadowalają się rzeczami, które inne rasy uważają za odpadki. Żyć mogą w strasznych warunkach. To szczury. Szczury nawet w porównaniu ze skavenami. Są ich miliony... Miliony małych stworzeń, które zadowolą się ułamkiem płacy normalnego robotnika. Mogą produkować wszystko, co tylko tandetne: w tym broń, w którą wyposarzą nieprzeliczone rzesze swych pobratymców. Owszem,...
Źródło: forum.tanuki.pl/viewtopic.php?t=2561


Archiwum
  • mylondon
  • rozporzadzenia ue
  • word program
  • robert benoist
  • Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


     




    Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

    Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



    Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Powered by WordPress, © mylondon